miércoles, 11 de febrero de 2009

Moooolt per aprendre!

A classe ens sotmetem a exàmens pràctics, comentats i criticats (amb ànims d'ajudar) per tots els companys de la classe. Un d'ells, el més temut de tots, és el de llegir el diari en castellà i català mirant a càmera. Difícil, no només perquè la majoria no s'ha plantat mai davant d'una càmera i un focus, sinó també, perquè el llenguatge escrtit del diari, no té res a veure amb el parlat.
Us penjo un vídeo de les meves pràctiques casolanes. S'accepten tot tipus de crítiques! Abans però, dir-vos que jo mateixa ja me n'adono de moooolts errors: Miro a càmera sense signifat, és a dir, que no respecto les pauses del text. No dóno l'entoncació suficient a cada paraula. El meu castellà és pastós. No vocalitzo. Tinc una canterella que delata que estic llegint.... Podria seguir, però deixo que observeu i rieu de les meves pífies...

4 comentarios:

Xavi dijo...

I ara m'ho pots explicar com si estiguéssis entenent el que dius? :)

BMM dijo...

Ei!! Bueno, al final ha acabat bé la cosa. Tesón, Gina, tesón!!! :D

nica dijo...

Gina, m'has fet riure molt... cada vegada millor, però com costa ,no?? tant fàcil que sembla mentre ho fan els demés...el comentari del Xavi és bonissim!

nica dijo...

Gina, m'has fet riure molt... cada vegada millor, però com costa ,no?? tant fàcil que sembla mentre ho fan els demés...el comentari del Xavi és bonissim!